Rumpalilegenda Han Bennink esiintyy We Jazz -klubilla 12.10.
Bennink esiintyy duona kotimaisen jazzin kärkinimiin kuuluvan saksofonisti Mikko Innasen kanssa. Kaksikko nauhoittaa myös materiaalia uutta albumia varten. Klubin tulevat myyntiin ke 7.8. ja We Jazzin early bird -lippukokeilut saavat samalla jatkoa.










