Kuun vaihteen jazztapahtumat vetivät väkeä
Viidettätoista kertaa Helsingin Esplanadilla järjestetty konserttisarja Jazz-Espa toteutettiin tänä kesänä totuttua lyhempänä, viikon mittaisena tapahtumana. Kuutta kotimaista jazzkonserttia kävi seuraamassa ilmaiskonserteissa yhteensä yli 1500 kuulijaa. Jazz-Espan 3.8. päättänyt JazzPiknik-festivaali mbarin terassilla ja Lasipalatsin aukiolla keräsi hellepäivänä arviolta lähes saman verran väkeä. Neljä liveyhtyettä ja DJ-musiikkia esittelevä Piknik järjestettiin nyt kolmatta kertaa.










