We Jazz lanseeraa uuden alabrändin Hei Hei

entry-image

Helsinkiläinen luovan alan toimisto We Jazz Oy on perustanut uuden aputoiminimen Hei Hei Media. Erityisesti viestintään ja projektikohtaiseen sisällöntuotantoon keskittyvä alabrändi Hei Hei tuli ajankohtaiseksi We Jazzin omien tuotantojen kasvun myötä.

"Varsinkin uusi tapahtumamme We Jazz 2013 joulukuussa fokusoi We Jazziin liitettäviä mielikuvia entistä enemmän omiin tuotantoihimme ja tuntui siltä, että on viestinnällisesti selkeämpää erottaa lukuisat yhteistyöprojektimme oman brändinsä alle", kertoo We Jazz Oy:n toimitusjohtaja Matti Nives. "Yritysteknisesti Hei Hei toimii We Jazz Oy:n alla ja ilmentää We Jazziin aiemmin liitettyjä arvoja: vahvaa sisältöosaamista ja mediakentän tuntemusta kulttuurin saralla. Mukana on tuttuun tapaan sopiva annos ennakkoluulutonta harrastelija-asennetta, joka yhdistyy ammattimaiseen toteutukseen."

Hei Hein ensimmäisiin projekteihin kuuluvat Mopo-yhtyeen helmikuussa julkaistavan Beibe-levyn tiedotus, suomalais-islantilais-norjalaisen Equally Stupid jazztrion kiertueen ja levyn tiedotus, Vapaat äänet -juhlakonsertin tiedotus ja Hurjat Silmät -lapsiduon albumitiedotus maaliskuussa. Sisällöntuotannossa Hei Hei keskittyy tekstintuotantoon, konseptisuunnitteluun ja graafiseen suunnitteluun.

Kommentoi